dissabte, 10 d’octubre del 2009

Algú m'ho explica?

Amb aquella nyonya que tens havent dinat, quan el Cor de la Ciutat ja s'ha acabat i no et queden excuses per seguir al sofà... vé el Xavi Coral i em diu que han donat el Premi Nobel de la Pau a Obama?

Perdonaaa?

Què m'he perdut?

És perquè ara destinaran les bombes a fotre forats a la lluna en comptes de xafar les muntanyetes de l'Afganistan, i així, com que només hi ha possibilitats que morin ens extraplanetaris tots podem respirar més tranquils?

Algú m'ho explica?

2 comentaris:

Eva ha dit...

Si pogués ho faria, però jo tampoc no ho entenc. Indignació, incomprensió, perplexitat... el pa de cada dia.

Noemí ha dit...

sí, sí, jo em faig la mateixa pregunta. Estava prenent-me un cafè amb tota la calma i em vaig engargussar.
Perdó????
Si aquest acaba d'amenaçar amb un guerra... el món és ben boig i jo no l'entenc pas.
Ufff...